خبر فوری :

مسیر شما :

ادبیات مشترک رسانه ها و صنعت بیمه به توسعه فرهنگ بیمه منتهی خواهد شد

به گزارش حاشیه سود به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه سطحی و نگرش منفی با رویکرد اتهام زنی های بی پایه و اساس از آفت های رسانه ها به شمار می رود که خوشبختانه فضای رسانه ای صنعت بیمه در این خصوص قابل دفاع است.

نگاه رسانه ای به اتفاقات صنعت بیمه و تلفیق آن با تخصص گرایی به تثبیت امر بیمه گری و توسعه فرهنگ بیمه منتهی می شود.

به گزارش حاشیه سود به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه سطحی و نگرش منفی با رویکرد اتهام زنی های بی پایه و اساس از آفت های رسانه ها به شمار می رود که خوشبختانه فضای رسانه ای صنعت بیمه در این خصوص قابل دفاع است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که قانونمداری، تعقل گرایی و شفاف سازی از مهمترین سیاست های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انعکاس دستاوردهای صنعت بیمه و اطلاع رسانی در خصوص خدمات نوین و محصولات جدید، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به دنبال خواهد داشت.

وی نگاه کلان به عملکرد صنعت بیمه را راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: تمامی راهبردهای نظارتی، هدایتی و حمایتی نهادناظر صنعت بیمه در راستای ایجاد فضای رضایتمندی بیمه گران و بیمه گذاران طراحی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت راه اندازی شورای اطلاع رسانی صنعت بیمه تاکید کرد و برای تحقق آن خواستار مشارکت سازنده رسانه های تخصصی شد.

شایان ذکر است که خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه در این نشست صمیمانه، دیدگاه های خود را در خصوص موضوعاتی نظیر: افزایش سطح سواد بیمه ای در جامعه، بهره گیری بیشتر از ابزار رسانه ای، شناسایی جامعه هدف بیمه ای، ارتباط تنگاتنگ با ذینفعان، حمایت از اقتصاد رسانه و ارسال سریع و شفاف اطلاعات بیمه ای به رسانه ها، مطرح کردند.

 

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش