خبر فوری :

مسیر شما :

بررسی ساخت خط‌آهن رشت- آستارا

به گزارش عصر تمدن و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش در مذاکره با ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه و لئونید اسلوتسکی رئیس کمیسیون سیاست خارجی دومای دولتی روسیه در ساختمان شهید دادمان بر توسعه ترانزیت و اجرای خط ریلی رشت_آستارا تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه روند عملیات اجرایی خط ریلی رشت- آستارا بین ایران و روسیه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش حاشیه سود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش در مذاکره با ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه و لئونید اسلوتسکی رئیس کمیسیون سیاست خارجی دومای دولتی روسیه در ساختمان شهید دادمان بر توسعه ترانزیت و اجرای خط ریلی رشت_آستارا تاکید کرد.

در این دیدار، آخرین وضعیت اجرای هرچه سریع‌تر فاز اجرایی احداث ۱۶۴ کیلومتر خط ریلی رشت- آستارا، افزایش حجم ترانزیت از طریق ایران و تکمیل کریدور شمال- جنوب مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین دو طرف ضمن تاکید بر ارتقای سطح همکاری های دو کشور و عملیاتی کردن توافق‌های چند جانبه حمل ونقلی برای افزایش ترانزیت در مسیر کریدور شمال-جنوب، خواستار توسعه همکاری‌های ریلی ایران و روسیه با هدف افزایش حمل و نقل کالا بین دو کشور شدند.

به گزارش تسنیم،‌۱۶ بهمن ماه سال قبل مهرداد بذرپاش در حاشیه بهره‌برداری از ۶۸۵ دستگاه خط ریلی رشت- آستارا در پاسخ به پرسش تسنیم در خصوص آخرین وضعیت پروژه خط‌آهن رشت-آستارا اظهار کرد: در خصوص خط‌آهن رشت آستارا قرارداد تجاری و اجرایی همین روزها بین دو شرکت امضا می شود.

وی ادامه داد: همکاران بنده دیروز جلسه خوبی با طرف روسی داشتند و طرف روسی فردا وارد ایران می شود.

وی با بیان این که این قرارداد در حال نهایی شدن است، یادآور شد: تامین مالی پروژه  از طریق وام روس‌ها تامین می شود. کارهای مربوط به قرارداد در زمانبندی مشخص شده پیش می رود و بر اساس آن پیش می رویم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به مشکلات مربوط به ناوگان ریلی مسافری، گفت: بخشی از ناوگان باید از طریق واردات تامین شود که برای این کار منع قانونی داریم. در حال رایزنی برای رفع این ممنوعیت هستیم.

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش