خبر فوری :

مسیر شما :

ثبت رکورد کمترین سوانح ریلی در دولت سیزدهم

به گزارش حاشیه شود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید میعاد صالحی در فضای مجازی نوشت: به لطف الهی و با اقداماتی بی‌سابقه از جمله ممنوعیت سیر واگن‌های بی‌ترمز و ترمزدار کردن 9000 واگن باری و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، کاهش مستمر سوانح ریلی را در راه‌آهن دولت سیزدهم شاهد بودیم که با کاهش 23 درصدی نسبت به سال 1399، رکورد کمترین سوانح ریلی در سال 1402 را به همراه داشت.

مدیرعامل راه آهن از ثبت رکورد کمترین سوانح ریلی در راه آهن دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش حاشیه شود و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید میعاد صالحی در فضای مجازی نوشت: به لطف الهی و با اقداماتی بی‌سابقه از جمله ممنوعیت سیر واگن‌های بی‌ترمز و ترمزدار کردن ۹۰۰۰ واگن باری و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، کاهش مستمر سوانح ریلی را در راه‌آهن دولت سیزدهم شاهد بودیم که با کاهش ۲۳ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹، رکورد کمترین سوانح ریلی در سال ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

وی افزود: حدود نیمی از سوانح مربوط به برخورد با عابران و بخش عمده دیگر نیز خروج از خط‌های جزئی قطارهای باری است که امیدواریم با ادامه روند اصلاحات زیرساختی، توجه بیشتر به همکاران خدوم عملیاتی، تقویت حوزه آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ ایمنی شاهد استمرار کاهش سوانح باشیم.

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش