خبر فوری :

مسیر شما :

معرفی پست خصوصی باکسیت در رویداد “صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال”

به گزارش حاشیه سود به نقل از روابط عمومی باکسیت؛ مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق، هدف از حضور در این رویداد را معرفی اپراتور پست خصوصی باکسیت و خدمات نوین پستی ارائه شده به کسب و کارها برشمرد.

معرفی پست خصوصی باکسیت در رویداد “صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال”، بهزاد اقبال‌خواه مدیرعامل شرکت باکسیت از حضور اپراتور خصوصی پست باکسیت در دومین نمایشگاه صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال(صدرا) در کنار سایر صنایع و کسب‌و‌کارها خبرداد‌.

به گزارش حاشیه سود به نقل از روابط عمومی باکسیت؛ مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق، هدف از حضور در این رویداد را معرفی اپراتور پست خصوصی باکسیت و خدمات نوین پستی ارائه شده به کسب و کارها برشمرد.

اقبال‌خواه، آشنایی دانشجویان و نخبگان با فرصتهای کارآموزی و شغلی جدید و امکان بهره‌مندی از این فرصت‌ها را از دیگر اهداف باکسیت از حضور در رویداد صدرا خواند‌.

وی گفت: آشنایی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه با رویکردهای نوین در صنعت پست در کنار استفاده از فرصت‌های همکاری‌ دانشگاه آزاد اسلامی و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف تحقیق، توسعه، کارآفرینی و اشتغال از مزایای حضور در این رویداد است.

نمایشگاه صدرا بعنوان بزرگترین رویداد کاریابی در غرب استان تهران با حضور بیش از ۵۲ شرکت فعال در حوزه  صنعت، جامعه، دانشجویان جویای کار، از امروز آغاز  و تا دهم خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ادامه دارد.

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش