خبر فوری :

مسیر شما :

وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است

به‌ گزارش حاشیه سود به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهادهای بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VODها است.

به‌ گزارش حاشیه سود به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، محمدیان با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصوبات نهادهای بالادستی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او در همین رابطه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، ضمن اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی خود، بر انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید و اضافه کرد: این دفتر آماده هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی در جهت توسعه کمی و کیفی تبلیغات کشور است و بر این اساس از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف انتظار داریم که رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه امور قرار دهند.

 

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش