خبر فوری :

مسیر شما :

پرداخت ۸۰ میلیارد ریال وام صنایع دستی و گردشگری در مهاباد

به گزارش حاشیه سود، واحد جولایی افزود: از این تسهیلات ۵۰ میلیارد ریال به هنرمندان صنایع دستی در رشته‌های مختلف هنر دستی و ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت اقامتگاه بوم‌گردی پرداخت شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباد گفت: امسال ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش حاشیه سود، واحد جولایی افزود: از این تسهیلات ۵۰ میلیارد ریال به هنرمندان صنایع دستی در رشته‌های مختلف هنر دستی و ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت اقامتگاه بوم‌گردی پرداخت شده است.

جولایی اظهارکرد: ۱۰۳ نفر از هنرمندان صنایع دستی این شهرستان دارای کارت شناسایی و ۱۳۰ نفر هم دارای پروانه صنایع دستی در رشته‌های مختلف از جمله گلیم بافی، سفال گری، خیاطی محلی، منبت، معرق، ملیله سازی و سایر هنر‌ها هستند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۳۷۶ هزار و ۵۴۴ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان بازدید کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جولایی، با بیان اینکه در این مدت ۲۵ هزار و ۹۵۸ نفر روز نیز در اماکن اقامتی مهاباد اسکان داشتند، اضافه کرد: این آمار تنها مربوط به اقامت در هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان‌ها و مراکز بومگردی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهاباد افزود: مسافران و شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت مراکز اقامتی و همچنین ثبت شکایت خود از اقامتگاه‌ها با شماره ۴۲۲۳۳۴۹۰ اداره میراث فرهنگی شهرستان تماس برقرار کنند.

 

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش