خبر فوری :

مسیر شما :

۶۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن محرومان در خوزستان تامین شد

به گزارش حاشیه سود و به نقل از مرتضی میثاقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اختصاص زمین رایگان با هدف کمک به اقشار کم درآمد برای ساخت مسکن و همچنین کاهش قیمت مسکن‌، اولویت دولت سیزدهم است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۶۰ هکتار زمین برای ساخت یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در طرح اقدام ملی مسکن خوزستان تامین شد.

به گزارش حاشیه سود و به نقل از مرتضی میثاقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اختصاص زمین رایگان با هدف کمک به اقشار کم درآمد برای ساخت مسکن و همچنین کاهش قیمت مسکن‌، اولویت دولت سیزدهم است.

وی تصریح کرد: این واحدها برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی پیش بینی شده و توسط بنیاد مسکن ساخته می شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ادامه به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در استان اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۲۲۰ هکتار زمین برای اجرای این ۲ طرح در خوزستان تامین شده است که گام بزرگی برای خانه دار شدن جوانان است.

وی ادامه داد: حدود سه هزار هکتار زمین دیگر نیز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مشخص شده که در حال انجام اقداماتی همچون شهرسازی و امکان سنجی از نظر توپوگرافی هستیم. همچنین تغییر کاربری این زمین ها در حال بررسی است‌.

میثاقی گفت: برای تحقق هدف دولت در رابطه با تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دار شدن جوانان با کمترین قیمت، تلاش خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح «اقدام ملی تامین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشته است.

متقاضیان این طرح و افراد تحت تکفل آنان باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از ابتدای سال ۱۳۸۴ به بعد بوده و از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای عمومی مربوط به تامین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و استعلام فرم ‹‹ج›› آنها سبز باشد.

.: برچسب ها

بازتاب :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به گز ارش حاشیه سود؛ در سال ۱۳۸۳ همزمان با فعالیت شرکت پارس تابلو در سطوح ولتاژی فشار متوسط، این شرکت در بخش فشار ضعیف در کارخانه شماره دو فعالیت خود را آغاز نمود و با اخذ رتبه پیمانکاری شرکت پارس تابلو، به تدریج فعالیت های تابلوسازی به کارخانه پارس تابلو صنعت منتقل گردید. در سال ۱۳۹۹ با تغییر رویکرد این شرکت و افزایش پروژه های زیر ساختی و پیمانکاری در گروه بلواند پی ، شرکت پارس تابلو صنعت (PTS) پس از انتقال بخشی از ماشین آلات و کارشناسان متخصص تابلو سازی، به عنوان بخش تابلو سازی در گروه Blue &P معرفی گردید.

پارس تابلو صنعت؛ محصولی ایرانی با کیفیت جهانی

شركت پارس تابلو در سال ۱۳۶۱ توسط زنده یاد مهندس محمد پارسا با دیدگاه ­هایی فراتر از زمان خویش به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق (فشار ضعیف و فشار متوسط) تاسیس و همزمان  با احداث کارخانه ای به مساحت یک هکتار در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه فعالیت های صنعتی خود را آغاز نمود. در سال ۱۳۶۳ این شرکت به حد نصاب تولید...

:: به روایت تصویر

:: گفتگو

:: یادداشت

:: اخبار استان ها

:: گزارش